Ceyda93 Kızlar 37+5 haftalıgım tahminen ne zaman dogururum 😅 havalar ısındı ufak ufak baskılar derken sizde durumlar nasıl?
Eda_65 Ceyda93 38+3haftalığım nefes alamıyorum karnımı taş gibi yapıyor bebek yalancı sancılarım var ama bir türlü gelmiyor kızım🥴
Benjaminannesi incisu evet anne karnı çok farklı bir alanmis diyor doktorlar ama gerçekten beden belli bir yerden sonra kaldırmıyor bebeği
incisu Benjaminannesi önemli bir sağlık sorunu yoksa beklenebilir 41+6 da doğum yaptım çok zorlanıyordum yürümek yemek yemek yatmak aşırı zorluyordu beni yinede gelmek bilmede kızım doğumumu hızlandırmak için egzersiz yaptım anca öyle geldi
Deletedmom_110 Ceyda93 35 olduk kızceyle❤️kendisi biraz sabırsız erken gelmek istiyor bakalım bugün doktor teyzesi ne diyecek😍
cgdmvcl7495 Yarın 38+0 olacağız artık kızçem ne zaman gelir bilmiyorum ama artık çok ağırlamaya başladım bebek içerde durdukça çatlıyorum 🤦🏻♂️🤗
Syldz45 incisu şuan 40+6 o kadar o zorlanıyorum ki ara ara sancım oluyor o kadar eğer sancılar sıklaşmazsa suyum gelmezse yarın yatış suniyle doğumu başlatacaklar sizin nasıl olmuştu kendi sancınız mı geldi
incisu Syldz45 Allah kolaylık versin inşallah doğumunuz güzel geçsin ben evde akşam çömelme hareketi yaptım 100 kere 😂 birde sıcak su tuttum belime ama onun öncesinde eşimle korunmasız ilişki yaşadım nişanım geldi böyle böyle doğumumu başlattım sancılarım giderek arttı sezeryan oldum açılmam 2 cm yukarı çıkmadı ☺️