Mucizeminnos Sehel burda okuduklarıma göre pirinç makarna ekmek hamurişi tatlı bunları hayatınızdan çıkarınca normal seviyeye geliyomuş
Alparslaninannesi_25 Sehel canım ben de 26. Haftamdayım şeker sıkıntım çıktı, doktorum suyun fazlalığının şekerden kaynaklandığını söyledi, şu an şeker ölçümleri yapıyorum. Dua edin insüline gerek kalmadan çözelim 😔
moom222 Sehel cnm bnmde 24 haftada çıkmıştı su fazlaliligi diyet önerdi doktorum pilav makarna hamur işi tatlı şeker cikolta dondurma karpuz kavuş şekerli meyve ve içecekler yeme iki hafta diyet yap açlık tokluk ver dedi uydum diyete su fazlalığım düştü üst sınıra yakın dedi 28 haftalikken fazlaliktan düşmüş ama yinede üst sınıra yakın olduğu için dikkat edicez diyete devam dedi tabi ede bildiğim kadar ediyorum bnde iki hafta sonra kontrol bakalım ne dicek snde bu kara dikkat et cnm hareketlerini kontrol et
Asmel Ben böyle şeylere sinir oluyorum mesela size bunu kim söyledi doktorunuz dimi? Bunu söyleye doktorun olayı çözmesi de lazım.Gelip buralarda çare arıyoruz.Bu tip doktorlara sinir oluyorum gerçekten.
Alparslaninannesi_25 Sehel psikolojim altüst inan, şekerli hiçbir şey yemiyorum ama yine de yüksek ne yapıcam bilmiyorum
Mucizeminnos OOzii artması içinde burda havuç suyuyla deveci armutu okumuştum tabi doktorunuza danışın isterseniz 🌸
OOzii Mucizeminnos dinlen ve sıvı tuketimine devam et dedi 🙍♀️ her hafta kontrol edicekmis iste pazartesi yine gidicem bugün de meyve sıkacağı aldım içebilirim ins havucu bise yiyip icemym cok fazla onun etkisi var mi acaba
Mucizeminnos OOzii sanmam bu dönemde herkesin iştahı yerinde olmuyo ama sıvı alımıyla alakalı olabilir belki su tüketimi de önemli tabi ben günde 3 litre su içmeye çalışıyorum normalde hiç su içen biri değilim ama hem yaz hem kendim hem de bebeğim için sorun olmasın diye su tüketimini artırdım belki ondandır su içmiyosanız pek tam nedenini bilmiyorum burda o durumu yaşayanlar daha iyi bilir ben burda çok okuduğum için az çok fikrim var🌸
OOzii Sehel 3 lt kesin içiyorum canm suyu severim simdi havuç suyunu denicem dun basladm bugunde ictim bi bardak pazartesi kontrole gidicem
OOzii Mucizeminnos 3 lt kesin içiyorum canm suyu severim bi bardak cay bi bardak Kahve günlük rutin baska bise içemiyorum zaten
Cankusum_22 Canım 24 de bana da öyle dedi doktorum ama beyaz ekmeği şekeri makarna pilav dondurma karpuz gibi şeyleri 1 ay kesmemi söyledi aynı şekilde dediklerine uydum şükürler olsun sonraki muayenede d9zelmişti
Mucizeminnos OOzii o zaman bu su azalmasının su içmekle de alakası yok demekki doktorlar da sebebini falan tam açıklamıyolar ki yaa sadece şu var diyip geçiyolar çözümünü de sunmuyolar herşeyi burda okuyarak öğreniyoruz işte her konuyu okumaya çalışıyorum valla en azından bişeler hakkında fikrim olsun diye iyiki burası da var yani