Canım merhaba bende şuan 32 haftalık oldum. İkili test zamanı testim tr21 100/1 çıkmıştı benim dr yüksek riskli ve aminosentez yaptırmam gerektiğini söyledi . Ben kabul etmedim bu işlemi çünkü bebeğin düşük olması söz konusuydu. Neyse 18 haftamda farklı bir doktora gittim o ense kalınlığı normal diyo burun kemiğini de gördü gelmişken üçlü test yapalım mı dedi yaptı ve değer 200000/1 çıktı onda bende anlayamadım. 21 hafta da detaylı usg ye girdim bebekte herhangi bi bulgu çıkmadı . Sonuç ne olur artık rabbime kalmış bende bilmiyorum