[silindi] eğer instagramınız varsa çağrı gülümser diye bi doktor var son gönderisine bakın derim 4 bebeğini 30 lu haftalarda gebelik şekeri yüzünden kaybeden bi annenin hikayesini paylaştı ve şeker yüklemesi yaptırın mutlaka dedi ki kendisi bilim için bişeylerde yapan bi doktor bakınca zaten sıradan bi doktor olmadığını da anlarsınız🌸