Yigitduru Hamile ve uyku sorunu olan varmı bir aydır belki daha fazladır gece kaçta yatarsam yatayım sabah 6 en geç 7 de kalkıyprum🥺
Sbm050421 Yigitduru ben bebiş tekmelerinden uyuyamıyorum , 7 gibi eşim işe giderken uyanıyorum sonra benim benim başlıyor tekmelemeye , uyku yalan oluyor
5kediannesi 😮💨😮💨 ben maalesef.. 9+1deyim henüz hamileliğim boyunca en geç kalktığım saat 7 buçuktu. Ama öğle uykusuna geri yatıyorum ben 🫠
3bebeli1kedili Her sabah 6 buçukta eşimle uyanıyorum 11-12 falan tekrar yatıyorum gece zaten uykular haram oldu resmen 16 haftalık oldum ama uyumaya doyamıyorum resmen uyku çok güzel bir şey 🫣 keşke depolama alanı falan olsa bebişler gelince rahat etsek🤪