Mucizeminnos 170217 ebe bana hareketlerini hissettiğinde gel vuralım dedi ilkini 20. Haftada ikincisi de 24. Haftada
Mucizeminnos 170217 her sağlık ocağı aramıyo benimkiler aramadı hiçbi zaman aramıyolar da onu beklemeyin siz sorun arayıp hatta çünkü bazı yerlerde de aşı bulunmuyomuş diye okumuştum burda en azından ellerinde var mı diye de bilgi edinmiş olursunuz🌸
ruya-11 Mucizeminnos bana da hareketlerini hissedince gel yapalım dedi 18+3 hissetmedim valla daha hareket
Mucizeminnos ruya-11 ben de hissettiğimden tam emin olunca gittim bikaç gün fazladan bekledim emin oldum bebek hareketi olduğuna öyle gittim hareket hissedince gidersiniz daha erken zaten 20. Haftalara kadar anca hissediliyo🌸
170217 Bende 20+6 dayım aradım haftaya gelebilirsin dedi tabi ben hareketleri de daha hissetmedim ama geç. Kalmış sayılmam heralde haftaya
Bayancorek 170217 Doktoruma sorduğumda ilk dozu 20 de ikinciyi ise 24. haftada olmamı söyledi bende öyle yaptım..