Merve6195 Arkadaşlar merhaba birşey sormak istiyorum hamilelik belirtisi olmadan hamile kalanlar yokmu merak ettim göğüs hassasiyeti yaşamayanlar yokmu yani mesela
Sevimlianne_adayi Merve6195 canım her hamile insan da göğüs hassasiyeti olmaz benim arkadaşım da hiç belirti yoktu adet olacak kadar ağrısı bile olmamış
Yigitduru Merve6195 ben bir belirti yaşamadım adetime 6 7 gün kala test verdim kanda çıktı ka da çıktıktan sonra ama belirti yaşadım göğüs hassasiyeti ve akşamları 8 dedımı uyuyodum
Duygucancan Merve6195 ben göğüs hassasiyetini 5 haftada hissettim benım belirtilerim aşırı uykum geliyodu hafif midem bulanıyodu okdr
Sehrbnon12 Merve6195 bennnnn 😂 ikizlerime 15 haftalık hamileyim 5 haftalıkken ögrendim ve ne göğüs hassasiyeti ne kasık agrısı ne bel agrısı ne lekelenmem falan hiç olmadı sadece suan mide bulantısı ve iştahsızlığım var o kadar baska bisey yok canım
Asafmavi Benimde göğsümde hassasiyet yoktu. Ben üstüne görme dediğimiz şekilde yaşadım . Hatta adetime 2 hafta falan vardı miğdem aşırı ağrıyor du hiç böyle ağrı yaşamamıştım bulantı falan değil bildiğin miğde ağrısı . Evde test yaptım birgün önce negatif çıktı ertesi gün dahiliye gittim miğdem için gebeliğe bakayım mı dedi dedim bakmayın dün test yaptım negatif . Kan aldırdı yine 10-15 gün kala 104 geldi beta
Asafmavi Şuan 32 haftalığım yaşadığım tek belirti miğde ile ilgili olan bütün belirtiler hala da yaşıyorum yanma ağırı bulantı. Ekstra bende bide çok uyku oldu devam lı uyuyorum gözüm açılmıyor
Merve6195 Ya bende neden sordum biliyormusunuz şuan şüphem var hamilelikle göğüslerim ağrıyordu geçti ondan sordum ,😊
Deletedmom83940 Merve6195 bende yoktu hiç bişey adetim gecikince anladım yani adet olacağım zamanki belirtiler vardı sadece zaten aynıymış hemen hemen belirtiler insanlar bu yüzden karıştırabiliyormuş
Asafmavi aylin1629 kuzum benim adet günüm 5 gün sürer sadece baktım adetim üzeri iki gün varken kahveye yakın leke leke gelmeye başladı adet oluyorum sandım 2 3gün sürdü benim. Adet sandım ben yeni evliydim hormonlarım yeni yeni oturuyor sandım diğer adet dönemine 10 gün kala miğde ağrısı ile gittim beta ya baktılar gebe çıktım
Xhal Bende saçma bir soru sormak istiyorum ama , nedensiz yere ishal kabız karışımıyım 3 4 gündür ve belim ağrıyor arada yumurtalıklarım, böyle bir belirti olabilir mi kafam çok karışık
Bayraktar123 Kızlar bende doğumdan sonra adet gördüm geçen ayın 4 ü bu ayda aynı şekilde hesaplanacak olursak 12 gün geçti ve ishalim karnımın üzeri buz kesmiş şekilde ve keskin bir ağrı var çok korkuyorum 18 günde teste çıkar mı kesin sonuç