Susam1920 33+2haftalik gebeyim vücudumun her yeri kaşınıyor kaşıntıdan ne uyuyabiliyorum nede rahat oturabiliyorum her yerim yara oldu aynı şeyi yaşayan var mı
portakalcicegii Susam1920 karaciğer enzimleriniz yükselmiştir. Doktorunuza söylediniz mi ? Genelde ilaç veriyorlar.
Shzdgn Susam1920 hamilelik kolestazı büyük ihtimalle geçen burda bir arkadaş bu yüzden bebeğini kaybetmişti çok dikkatli olmak gerekir karaciğer enzimleri yükselmiştir acil doktorunuza başvurun
Laylaycizi_96 Susam1920 testlerin sürekli tekrarlanması lazım hafife almayın erken doguma yada baska risklere sebep oluyor tekrar kan verip baktırın acilem
Ebrulii34 Bende 33 haftalık gebeyim aynı sıkıntı bende de var kollarım bacaklarım hatta sırtım bile yara içinde bütün testler yapıldı bir sıkıntı çıkmadı doktor krem ve ilaç verdi gönderdi gebelerde olabiliyor dedi 🤷♀️