Minanurygt Kızlar selam sabaha karşı kahverengi akıntı geldi doğum başlıyor galiba şimdide hafif hafif sancım var dua bekliyorum sizlerden
NrabiaSamet337 Allah yardimcin olsun insallah kolay bir sekilde doğum yaparsın ♥️ Bende 38+3deyim bana da dua edermisin hayirlisiyla dogum yapabilmem icin ?
Esincapkin NrabiaSamet337 aynıyız sizinle banada dua edermisiniz çok zorlaniyorum dogsunlar sağlıklı sıhhatli inşallah
NrabiaSamet337 Esincapkin rabbim darda zorda birakmadan kolay dogumlar nasip etsin hepimize ♥️ Bende artik cok zorlaniyorum ödemlerle başım dertte 🥲
Minanurygt 39+4 ilk doğumum çok zor oldu bundada acayip stres oluyorum . Kızlar tabi dua ederim rabbim hepimizi bir avazda kurtarsın ne kdr kolay oldu diyelim inşallah . Doktorum sancı 5 dk bir olursa ara dedi kasılma oluyor 10 dk bir sancı mı ayırt edemiyorum
Minanurygt İlk doğumum dan dolayı çok aşırı tedirginim 40 tane dikişim vardı normal doğum olduğu halde
Laylaycizi_96 Minanurygt korkma sakin ol hepsi geçmedimi gecti gitti sancı geldikçe ıkın dogum daha cabuk olur ben ıkınmayıp sancıyı bi sekilde atlatıyordum megerse ıkınmam gerekiyormus benim cok zor oldu cok dikisim oldu ama inan bana en saglıklı sı bu allahım 3 ıkınmada kurtarsın insallah bize de dua et 37 haftalıgım bende
Minanurygt Saolun kızlar Allah razı olsun ebe eve gelip saat 9 da kontrol edecek sonrası inşallah hastane