_bugle_m123 Her sabah bebek karnımın bir tarafına toparlanıyor ve bu baya fazla duruyor orda oda canımı acıtıyor hatta bazen nefes dahi aldırmıyor kasılma bu mu ? Ayırt etmek istiyorum ablalarım yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏
benimmdunyamm _bugle_m123 ben doktora böyle sadece bir bölgede toplandığı için gitmiştim kasılma diye kasılma değilmiş kasılma tek tarafta olmazmış karnın her yeri taş gibi olurmuş
Keremozgee Sabahları genelde yatış pozisyonumuza göre bi tarafa toplanıyor bebiş yataktan kalkmadan sırt üstü uzanın biraz kendisini düzeltiyor ☺️
_bugle_m123 benimmdunyamm benimde çoğunlukla tek tarafa toparlanıyor o zmn kasılma değil mi ? cevabınız için teşekkür ederim 🌹
elifgenc _bugle_m123 kasılma hafifse adet sancısı gibi hissedilebiliyor. Ama daha çok karnınız büzüşüp(kasılıp) gevşiyor, belli aralıklarla. Yaşarsanız anlarsınız bence 😄
biruykusuzanne _bugle_m123 bebek bir yerde toplanır veya karnının bir tarafı diğer tarafına göre daha şişkin durur sanki birşey karnını sıkıyormuş gibi bir his olur