RaYaRY Gzmbuga05 maşallah doktor normal doğuma uygun dedimi acaba bana kilosu fazla olursa normal doğum olmaz dedi
gozgozanne Gzmbuga05 ayy maşallah ne güzel ben de en az 3500 doğsun istiyorum ele gelen bebek daha iyi oluyor 31 32 haftalarda kaçtı canım 🤗
gozgozanne Elanurcalboga ayy ne güzel maşallah 32 haftalıkken kaçtı acaba 🤗 bir de nasıl besleniyorsun canım özellikle yediğin bir şey var mi
Elanurcalboga gozgozanne 31+3 haftalıkken 2.168 idi özellikle yediğim birşey yok aç kalmamaya dikkat ediyorum biraz genetiklikte var 😂
Rabiademetin 36+0 3050 gram 49 cm boyu pazartesi günü sezeryan olacağım tam 37 haftalık oluyor inşallah küvezegirmez ve kilo almış olur
Siracinannesi ftmnr_drgt bakalım daha bizimkinden ses seda yok 😂 36+5 olduk bizde ☺️ maaşallah canım 🧿