Belinay0922 Mrb arkadaslar adetime 4 gun var dun sabah cok cok az bi kan lekesi vardi ondan sonra hicbisey akmadi sizce yerlesme kanamasi miydi?
superstar_00 Belinay0922 Evet olabilir kiminde pembe renkte oluyor kiminde kahverengi renginde oluyor. Test yaptınız mı?
Fatmaztrk Belinay0922 açık pembe veya kahverengi olması lazım. Ama bu bazen adet belirtisi de olabilir. Yarın ilk idrarinla dene istersen herşey gönlünce olsun 🙏🏻
Lvnduru Belinay0922 benm de adetime üç kala çok az üç dört damla pembemsi kan geldi bugün adet günüm olmadım inşallahda olmam zaten şüpheleniyordum yani demiyorduk 😅 bakalım hayırlısı inşallah ikimizde hayırlı haber alırız
Belinay0922 superstar_00 benim pembe renkliydi.2 gun once test yaptim tek cizgiydi.Dun yapmadim 1 gunde cift cizgi olmaz dedim.Yapsam degisiklik olur mu ki 1 gun arayla
Fatmaztrk Belinay0922 🥳🥳🥳 kutlamalar başlasın o zaman. Hayırlı uğurlu olsun inşallah. 5 in üzeri gebelik sayılıyor diye biliyorum. İnşallah düzenli bir şekilde artış olur 🙏🏻🌷