SultanYenihan 36+4üz 2 gün önce kontrolumuz vardı 3 kilo 49 cm olmuş tosbik oğluş kafası 3 bucuk hafta önden gidiyo 28.haftadan beri doğum pozisyonunda ama doktorum 2 gün öncede kanalda falan demedi daha. Cok baski var asağıya ağırlığından diye düşünüyorum sürekli lavabo yollarindayiz 😂 ağrılarım 3 4 aydır var benim çatı ağrım bel agrim sırt ağrım hic gecmedi zaten. Nstde de kasılmamiz cikmadi 38 de gidicez artık o zaman çatı muayenesi yapilacakmis ama kilolu bebek normal zor olur diyolar nasil dogurucam derdi basladi artik doğum sekli ne olacak diye dusunuyorum 😭 sağlıcakla gelsin Allahm kolay doğum nasip etsin insallah 💛 hesaplaynca cok uzunmus gibi geliyo bana doğacağı zaman ama bakınca 37.haftaya girmis sayiliyoruz bile 🙈