Yesilim23 bende yarın sezeryan olacağım kendi isteğimle benim bebeğim tüp bebek artı serklajim var 9ay boyunca fazla hareketin olmadı oyuzden çatı açılmazsa bebek sikisirsa diye korkularım var sadece bence tek fark normalde başta sancı cekiyorsun sezeryande sonradan çekiyorsun ama bu senin acı essigine bağlı sezeyan olupta iki gün içinde ayağa kalkanlarida biliyorum tercih meselesi bence her ikisinde de canimiz illaki açıyor kolay değil canından can çıkıyor dediğin gibi kötü bakmalarını o kadar sinir oluyorum ki normal doğuran ana da sezeryan doğum yapan ne bence sezeryan daha zor kusura bakma içi döktüm bende yarın için gün aldım sezeryan olacak nasipse 🤲🥲