27+1 deyim ve 2-3 gündür karnımın alt tarafında kaşıntı vardı dün aynadan baktımki kızarık gibi damarlanmış sanırım çatlıyor karnım evde f..si nin aloe vera jeli vardı ondan sürdüm rahatlattı kaşıntıyı falan ama tereddütte kaldım internette doğal içerik bişey yapmaz diyor ama yinede emin olmak istiyorum var mı kullananınız ?