GultenAtk Herkese merhabaa seyhan baskent hastanesi takipli hastasyim dogum ucreti almis basini gitmis 2.750 lira olmus normal dogum istiyorum Allah izin verirse daha uygun hastane ariyorum anneler bilgisi olan acil yardima ihtiyacim var
Aseliminannesi18 GultenAtk bende aynı sizin gibiyim ben de 36+2 hafta yım başından itibaren başkent e gidiyorum ama dün doğum fiyatını duyunca yıkıldım çok abartı ve doktor arayışına başladım... Birde sezeryan a 1050 TL dedi normal e 2750 dedi buna da çok şaşırdm
Semraylmz Metro hastanesi daha uygun diye biliyorum. Hamileliğin başında metroya gidiyodum doğumda 1.200 falandı. Sonradan değişmiş midir bilmiyorum