Leyla001 Dişim agrıyor 23 haftalık gebeyim antibiyotik kullanan oldumu doktorum burda degil iltihap olursa sağlık ocağına yazdır demişti sabaha kadar uyumadım
Aylinakkaya Leyla001 ben 25 haftalık hamileyim kan tahlili yaptırmıştım enfeksiyon varmış antibiyotik verdi doktor kullanıyorum 3 tane doktora sordum kullanabilirsin sorun olmaz dedi şimdilik bir sorun yok çok şükür canım kendi doktorun ne diyorsa onu dinlemelisin
Hira_46 Leyla001 ben 14 haftalık hamileyim kullanıyorum diş için çektircem en güzeli dokuz ay agrisni çekip ilaç icmektense içer çektirrim 3 . 6 ay arası yapılıyor Muş
hulya_6363 Leyla001 zeytin yaprağı toplayıp kaynatın ve suyunu çok sık gargara yapın çok rahatlarsiniz
Leyla001 3civcivannesi kullanmadınız ne yaptınız peki agrısı iltihapı için bende kullanmak istemiyorum ama gece uyuyamadım
Leyla001 ipekveatlas doktorum yurt dışında gitmeden de sormuştum iltihaplanacak gibi demiştim agumentin yazdırırsın demişti
Hira_46 Denizyildizi1 bana da 500 ge vermisti ama olmadı 1000 Gr lik verdi ben doktoruma gösterdim icebilirsin dedi
Hira_46 Denizyildizi1 benim kadın doktorum çekilebilir dedi ultrason çekilmiyor .. 15 16 haftalık çektirsen daha güzel olur demişti
ipekveatlas Leyla001 penisilin grubundan olan antibiyotikler kullanılabilir bu söylediği de aynı gruptan icin rahat olsun. göğsümde süt apsesi oldu su an ben de kullanıyorum ve emziriyorum