Darkfairy Kızlar 36+5 haftalık hamileyim.Bebeğimde asimetrik gelişim geriliği var. Yani karın çevresi kilo almıyor. Kafa ve bacak normal. Doppler ve su normal çıkıyor. Duruma göre bebek kilo almazsa eğer alacak. Şuan ki kilosu 2490 . Bu durumu yaşayıpta doğuran varsa anlatabilir mi ??
annesivekizi Darkfairy bana da geçen hafta aynı şeyi söylemişti. Bebek gelişmiyor alcaz dedi. Bu hafta 2500ü geçince sorun olmaz bekleyelim dedi
Obirgebe Darkfairy Bundan 7 sene önce kızıma hamileyken yaşadım😅 7 aylıkken gelişimi kilo alımı durdu tamamen bir ay boyunca bekledik bi ay sonunda hala aynı durum kalp atışlarıda sıkıntıya girince doguma girdim yani 7 aylık kilo ve boyuyla dogdu 2625 doğdu 2400 le hastaneden çıktı hiç bir sıkıntı olmadı elhamdulillah
Feray6161 Bende de aynı durum var karın çevresi 10 gün geride, ben şu an 33+3 üm. Dopplerde nstde suyunda hiç bir sorun yok. Her gün nst istedi doktorum. Eğer gelişim göstermezse alacagız dedi tedirginim.. şu an 2 kilo bebeğim
Darkfairy Feray6161 canım kafayı yiyecek gibi oldum ilk duyduğumda yani dün. Sonra baya makale fülan okudum çeşitli doktorlar ile görüştüm. Emin ol korkulacak birşey yokmus . Önemli olan 37. Haftaya kadar gelebilmesi.