Evet. Ben de buraya artık doğum hikayemi yazmaya geldim. 33. Haftamda 1 cm açıklık ve rahimde yumusamam vardı. Doktor erken doğum riskine karşı hiç kalkmadan yatmami söylüyordu. Ben bu şekilde 37. Haftaya kadar geldim. Ve artık yürüyüşlere başladım ama açıklığım artmadı. 38. Haftamda doktor kontrolüne gittiğimde bebegimin suyu azalmış. Suni sancı ile deneyip eğer açılma olmazsa sezeryana geçelim dedi doktorum ama göze alamadım suni sancı sonrası acilmam artmazsa saatlerce ağrı çekmek istemedim ve sezeryan oldum. Bünyem hassas olduğu için sezeryan beni çok etkiledi ama herkeste aynı etkiyi gostermiyormus. 1 gecede çıkmam gerekirken 2. Gece hâlâ hastanedeyim. Ama kızım geldi yanimda çok mutluyum. Rabbim herkesin doğumda yardımcısı olsun. ❤️ Sezeryanla ilgili sorularınız varsa cevaplayabilirim 😊