Cunponannesi88 teşekkğr ederim öncelikle , spinal oldum , sonda yı soruyorlar ameliyathanede mi takalım burada mı diye ben ameliyathanede takın dedim He şöyle söyleyeyim ameliyat sonrasındaki acının yanında sonda hiç birşey ama bahsettiğim acıda herkesin dediği gibi 10 gün sürüyordur çünkü ben bugün 3. Günümdeym ilk günkü acıyla asla kıyaslanamaz her gün daha da iyileşiyorsun tavsiyem şu ki beni belki şuan anlamıcalsınız ama o an geldiğin de ilk ayağa kalktığınızda şunu düşünün ikincisi daha kolay olacak , bu ağrılar asla kalıcı değil , hayır sadece ben de Böyle olmadı , bende herkes gibi eski hayatıma döneceğim.. ne demek istediğimi anlayacaksınız ama size şunu söyleyeyim evlat dünyanın en güzel şeyiymiş tüm acıların ağrılarım üstünde kokusu yeter ağrısız bi doğum zaten olamaz ya doğum anında yada sonrasında olacak mutlaka bizler sonrasını çekenlerdeniz sadece 😊