Mirosum19 ben henüz doğurmadım yengem normal doğumdan bi hafta sonra falan kullanmaya başlamıştı ama sezaryen dikişleriniz olacağı için biraz zor olabilir ilk başlarda takmak günde bir saat bile taksanız yeterli olur bence. Ekstradan inceltici taytlarda var onlardan da kullan ben hepsini alcam da indirime girmesini bekliyorum bende sezaryen olacağım bu arada.