Kızlar adetime 4 gün kala ovülasyon testi yaptım ikiside aynı koyuluktaydı gebelik testi yaptım Predictor silik çıktı bi tane gebelik testi yaptım negatif çıktı adete iki gün kala da dün üç dört damla pembe kan geldi yarın adet günüm acaba yerleşme kanamasımıydı