deletedmom734 Habis07 canım 20.haftalardan itibaren şişme bendede oldu özellikle sıcak havalarda ayakta durunca...27.haftamdayım hala oluyor ama o sıcaklardaki kadar değil uzanıp ayaklarını çok hafif yukarı kaldırıp dinlenmeye ihtiyaç duyuyorsun
Deniz34 Ya bende de vardı ama ben kahve içiyodum gün aşırı şimdi 2 haftadır felan içmiyorum ve yürümeye çalışıyorum geçti gibi hamileliğimin 2. Trimester ında yoğun bilek şişliğim vardı. Kahveye bağlıyorum ben bu durumu yoksa yediğim içtiğim aynı