Ebruliis Kızlar bebişlere hangi marka deterjan aldınız yada alıcaksınız. Yumuşatıcı kulllanıcakmısınız ?
mervesglm Ebruliis uni baby denedim dalin denedim hiç memnun kalmadım. Bingo oxyjen aldım onu kullanıyorum. Yumuşatıcı önermiyolar ama ben dalin kullanıyorum kokusu dalinin şampuanı gibi kokuyor.
Saaki Ebruliis unibaby sıvı deterjan ve yumuşatıcısini kullanıyorum ağır bir kokusu yok güzelde temizliyor
MerveEbru Ebruliis ben dalin granül sabun aldım. İçeriği temiz yumuşatıcı kullanmayı düşünmüyorum zaten ilk bi kaç ay kullanırım bebişimin cilt hassasiyeti geçene kadar sonrasında normal deterjana geçmeyi düşünüyorum
tulay06 Ebruliis ben duru granül sabun tozu kullanıyorum efsane güzel kokuyor. Yumuşatıcıya gerek kalmıyor
Sofistikee MerveEbru çamaşır makinesini uzun süre kullanımda bozuyor diye okudum ben. Siz sorun yaşadınız mi
MerveEbru Sofistikee henüz kullanmadım ama suyun içine koyup eridikten sonra boşaltmayı düşünüyorum zaten o şekilde çamaşırlara da yapışmaz
Adeninannesiii Ebruliis ben dalin deterjan ve yumuşatıcısını aldım bunları kullanıcam daha yıkamadım bebeğin eşyalarını