sgok Melekozkan41 ben park yatak düsünüyorum 1 sene sonra da normal karyola yapacagım nasipse bi dğnya para verip max 2 sene kullacagı besigi atmak istemem o yüzden park yatak alıp bi sene sonra oda yapıp cocuk odası yapıcam uzun süreli kullanım için
Ksks07 Melekozkan41 anne yanı olabilen park beşiklerr bununla Olabildiğince büyütüp sonra yatağa geçirmeyi düşünüyorum 🥲