Gzmkrss ben yaptım 4 seneye yakın oldu. Doktorum Leyla hanımdı ameliyathane gayet temizdi sezeryanım 20-30dk arası sürdü. Odalar temizdi. Hemşireler güzel ilgilendi. Doktorumdan da cok memnundum. Oğluma sıkıntısız stressiz kavustum. Paragöz bir hastane değil sağlık önemli. Memnundum yani kısaca