Olmay Arkadaşlar 2-3saattir gaz sancısı gibi bir ağrı var karnımda(göbeğimin üstünde) ilk hamilelik olduğundan doğum sancısı mı gaz sıkışması mı bilemedim,36+4’yiz,parol serum taktırttım ama geçmedi 1saat oldu,doğum sancısı nasıl bir sancı regl ağrısı gibi mi!?
butterfly4 Bebek kendini sıkıp bırakır, agrı bele vurur, belirli aralıklarla gelir sancı 45 saniye kadar sürer sonra durur sonra tekrar gelir, uyuyamazsın, yani bunlr olmalı