Ferhan-1 Soruyorumm taninmayananne kesinlikle karanfil koy bi süre ağrıyan yere ve sık dişini uyusturuyor benimde cok fazla olmuştu böyle geçti
Busra156 taninmayananne doktorunla görüş veya acile giitt gebeleree göre ilaç var veriyolar ben kullandım diş için
minik_civciv Sirkenin içine biraz tuz koyup ağzını çalkalayabilirsin. Bende şuan 20 lik diş ağrısı çekiyorum bi sürede olsa kesiyor ağrısını. Çok geçmiş olsun 😔
Bereeeeen3 taninmayananne papatya cayı sakinleştiriyor canım agzında gargara yap ve ic , kesinlikte dişciye gitmelisin ilerleyen günlerde , bende dişden cok cektim gecmiş olsun🌸
Sehrbnon12 taninmayananne zeytin yaprağı veya sarımsak ezip dişine sıkıştır yada tuz ile gargara yap oda cok iyi geliyor