Ozill doktorun gelisimi normal dediyse birseu olmaz cnm merak etme
İnternette kiyaslama yapma hic her bebek farkli kimi iri kimi minyon oluyor.
Daha vaktin var 3ve uzerine tamamlanir zaten kilosu;) sen kendin kilo almiuorsanda iyi bisey demekki direk ona gidiyor
Masallah😊