22+5 im bende de dediğin gibi sertleşme falan oluyor hatta dün gece neredeyse 2dk da bir sertlesmeye başladı bebek öte yandan ter basması mide bulantısı falan olmaya başladı regl gibi agrim da vardı doğum oluyor diye çok korktum sonra geçti yavaş yavaş anlam veremedim dün gece yasadiklarima