Hazir acilmis bir konu bende yazayim belki banada cevap gelir. 🤭
37+2 haftaligim, bugun yürüyüşten döndüm ve regl agrısı gibi agrilarim oldu belim falan agridi uzandim. Az önce lavaboya gittim ve akintiyla birlikte kan gelmis az leke şeklinde. Bu doğum yaklaştigi icin mi acaba? Ya da böyle bir şey yasayip doğum yapan oldu mu?