Ruveyda-G doğum yapana kadar bende devlete gitmeyi düşündüm her seferinde farklı doktora göründüm, ama bana plesanta previa dedi bi doktor, sonra özele gittim öyle bi durum yokmuş beni çok korkuttu o günden beri özele gidiyorum bende devlette hasta başına iki dakika düşüyo nerdeyse surata bakan bile yok, inşallah doğumda iyi insanlara denk geliriz