Bitanesiii konuyla biraz alakasız ama salgın gibi bişey var mı acaba bu aralar? 29. Haftadayım dünden beri karın ağrısı ve ishal var. Sudan kaynaklandığını düşünüyorum. Bebeğin hareketleri iyi diye doktora gitmedim zaten randevum haftaya. Sence ne yapmalıyım önerebilceğin bişey var mı? Doktor gören yaşlı teyzelere döndüm şuram ağrıyo buram kötü diye kusura bakma 😃😃😃