Sevgiiss hele bir 30 lu haftalara gel diyorsun ki ne bu yolun başı falan mı🙄 hem ağırlık hem bebek hareket endişesi suyum var mı yok mu kaç kilo oldu hafiften sancılar kaçıncı hafta dogurcam nst girip çıkma halsizlik yorgunluk iştah ödem… 34 biticek diyorum ki Allahım 37. Haftada nasıp et bebeğimi bana….