Tugcek33 Rabbim kayıpların için sabır versin canım, çok üzüldüm. İnşallah bebişin sağlıkla gelişir ve sağlıkla kucağınıza alırsınız , analı babalı büyür🙏🏻 Dualarımdasınız tüm anne adayları ve tüm yürekten isteyenler… Bende 11 aylık evliyim, 4 aydın deniyoruz. Ben denemeden önce öyle bir muayene olayım dedim 5 cm çikolata kisti çıktı. Doktor direk bebeğin olmaya bilir , tedaviye gerek olabilir diye konuşunca çok üzüldüm, hiç bir şeye bakmadan etmeden. Şuan eskisi kadar değilim. Kist bebeğe engel olabiliyormuş, yapışıklık falan varsa. Sonra benim hormonlarıma bakırdık gayet iyi çıktı. Amh biraz düşük 1,63. Eşime bakırdık onda bir sorun yok şükür. Sadece rahim filmi çekinmedim, yapışıklık tıkanıklık bişey var mı diye, onuda önümüzdeki ay çekineceğim büyük ihtimalle, inşallah bir sorun çıkmaz. Doktorlar zaten 8 ay 1 sene deneyin dediler. Bir sorun yoksa 1 seneyi bekleyip eğer yine olmazsa tedaviye başlarız diyorum artık. Herşey nasip ve en önemlisi hayırlısı… bakalım işte biraz uzun oldu kusuruma bakma🙏🏻😊 çok teşekkür ederim cevabın içinde. Rabbim tüm güzel ömürler yazsın size, ailenize❤️