Ezgiiss ben 36. Haftaya girdim ben goruyorum ama dısardan gö çok bariz anlayamıyo genelde deri altı yag dokum kalınmıs mesela benım doktor 21. Haftamda oyle soylemıstı sanırım ondan vucut yapısıyla alakalı bıraz kımınde cok belli oluyo erken haftalarda kimde olmuo