Olabilir tatliş çünkü benim de adetime daha varken aşırı adet sancısı gibi sancı cketim ve adet olucam sandım göğüslerim Okadar ağrıdılarki dokunamıyordum sonra adet olmama daha varken test aldım silik bi şekilde TEstim de çizgi çıktı ve silik diye çöpe Attım suan 8aylık cık şükür ama benim lekem kahverengimsi di