Clostiridium hamileliğim ilk 3 ayı, sinüzit ağrısından hep hastanelerde geçmişti. Birden fazla röntgen çekildi. 1 defa mr’a girdim. Yaklaşık 2-3 aylık falandı. Hiç bişey de olmadı. Ha bu zararlı değil demek anlamına gelmez ama takma kafana, rahat ol, Allah’a emanet inşallah da bişey olmaz 🌺