DilekAkkayaYksel https://www.e-bebek.com/baby-plus-canyon-travel-sistem-bebek-arabasi-v2-p-byp-244004/ Bu arabayi alan memnun olan sikayeti olan var mi?
Marisol DilekAkkayaYksel joie chrome model almak isterken eşim bu modeli almak istedi. Kurduk ama daha kullanmadık. İnşallah memnun kalırız
1850 Travel olup portbebe olanlarda yatak gibi olduğu için araba; çocuk ilerleyen zamanda oturduğunda sıkıntı oluyormuş. Başka modellerin bu tiplerine baktık bize hiç sağlam gelmedi. Port bebe olmayanlar daha kullanışlı gibi ama bizde secemedık daha .çocuk oturmaya başladığında kullandığında sanki sağlam olmaz çok taşımaz gibi bu tarzlar
DilekAkkayaYksel 1850 allahim ne alicam sasirdim hem cok hem de uygun olsun şole maksimum 1500 ama yok bulamiyorum
Bskrt DilekAkkayaYksel joie litetrax 4 alıcaz biz 1400 tl Travellere göre daha kullanışlı büyüdüğünde sorun olmaz E bebekte arkadaşım çalışıyor hiç şikayet almıyorlarmış
Merve366 Ay o dert bizde de var ya yön değişimi yaparken sıkıntı olur Ya güneşli tam inmiyor hem bu ürünün
DilekAkkayaYksel Merve366 hmm sayfadaki yorumlarina baktim herkes gayet memnun ama emin olamadim iste
1850 Bskrt o modeli bende. Çok beğendim ama mağazada aynısını göfemedık5 internettede stokta kalmamış stoklara girince bakcaz inşallah