Merve01- Benimki 3.500 geldi 37 hafta 4 günlük iken biraz önde mi gidiyor kilosu arkadaşlar doktor öyle dedi de sizdeki durumlar nedir acaba bu haftada olup da
Ceycey54 Merve01- bebeğin cinsiyeti nedir. Benim 37+3 deyken 3150 gr dı. Erkek bebekler bazen daha iri olabiliyor
Ipekkarakus0 Merve01- 36 da 3 kiloydu tam şimdi 37+1 haftalığız cuma günü kontrolümüz var bakalım kaç olmuş ☺️
Ozgennnnnn 37 haftalık 3.100 olmus benimde önde dedi doktorum ama her bebiş kendine özel kıyaslama yapmak doğru olmaz ☺️
Merve01- Ozgennnnnn yani orası öyle tabi sağlıcakla gelsinler inşallah da ilk normal olunca bunu da normal olsun istiyoruz kilosu da önde gidince korkmuyor değilim yani kilolu bebegi dogum yaparken nasıl olacak diye 🙈🙄😚🤭
Hafize27 Biraz önde gibi ama ultrason cihazına göre fark ediyor oglumda dogum hanede 2900 demişti doktorun odasında 3500 aynı hastane 3600 dogdu oğlum 200 300 gram fark ediyor
Merve01- Ceycey54 suanki bebegim kız.. ilk bebegim erkekti 3 kilo 100 gram doğmuştu ama bu tam tersi gibi duruyor kilo kısmında her bebek farklı oluyor sanırım
Neseeli Merve01- iki haftada 400 gram daha anca alır en fazla 4 kilo doğar canım ve 4 kiloya kadar normal zaten endişe etme..
Merve01- Neseeli anladim canım inşallah dediğin gibi olur Rabbım yardımcım olsun inşallah hepimizin içinde de benim inşallah