Eflinisa canım bende 6 haftalarda kanama oldu indirekt coombs negatif çıkarsa iğne olacaksin rhogam diye bende iğneden sonra az daha geldi durdu ama ne kadar durdu 😅😅 1 hafta sonra yine ve her hafta biraz oluyor suan 17+3um hala kanamalı gebelik indirekt coombs düşük pozitif suan yani negatif sayılıyor dedi yeniden vurdular titresine göre yeniden rhogam oldum ama sana tavsiyem 2 ayda bir indirekt coombs testini Yenile önemli bişey her gittiğin doktora ilk söylemen gereken kan uyusmazlugim var .. kanama olunca rhogam eğer zamanı ise yapılıyor 3 gün önce yeniden rhogam oldum ama herkeste aynı olmaz belki yerleşme kanamasi falanda ufak lekelenmeler olur yine tedbir amaçlı doktorun sonuca göre yapar inşallah sen kanamasiz guzeeell bir gebelik geçirirsin panik ypma atlatirsjn💗