Gulsumdamla Kızlar detaylida bana plesantan önde dedi ama bir sıkıntı da yok dedi. Sadece geç hissedersin diye birşey dedi. Peki plesantasi önde olup normal doğum yapan ya da bu süreç nasıl ilerliyor düzelme nasıl olacak bilgisi olan anneler var mı kızlar
Mmasal Gulsumdamla plesanta yukarı çıkmazsa normal doğum yapamazsınız bende detaylı ultrasonda öğrenmiştim şuan 34.haftamızdayız yukarı çıkmış İnşAllah sizin de çıkar