Gozde0709 bizim derken anneden bahsediyosan bana bakmadılar yani cocugun herşeyinr bakıyolar resim konusunda da şöyle söylim doktor baya bir uğraştı bizim kız suratını göstermedi hep arkası dönüktü en son dediki git tatlı bişey ye o ara bi hasta alim tekrar gel tekrar bakalım dedi sırf resim için geç çıktı biz son randevulara dogru gitmiştik yani baya bi uğraşıyo sonunda başardı 5 6 poz verdi bize baskı olarak, whatsaptanda yolluyor