Kızlar lokman hekimde doğum yapmak istyrm ayarladık ama doğumdan snra vericex parayı bende açıkçası smdiye kdr devlete gittm sadece doğuma para vermek istmyrm ama aşırı derecede panik atak hastasyim ilk doğumda fenalık geçirmiştim sakinleştirici yapmışlardı ama şehir hastanesine ilk defa gidicem orasida yapar mı kimisi çok memnun kimisi hiç memnun değil orda doğum yapmış veya yapacaklar fikirlerinizi merak edyrm