Kızlar iyi akşamlar, hemen konuya giriyorum. 3 yaşına girecek bir kızım var 25 haftalıkta hamileyim Rabbim nasip ederse şimdide oğlumuz olacak. Tanıdıklardan gören olunca haliyle cinsiyeti soruyor, bende kızım olacak diyorum yaaaa diyorlar üzülüyor gibi yani. Neden kız olsa ne erkek olsa ne anlamıyorum ben 😒😒 bu arada cinsiyet partisi yapacağım için eşim duymasın diye söylemedim cinsiyetini bilerek