mavisinprensesi20 Kizlar ikidir kontrole gidiyoruz Bebek kıpır kıpır maşallah diyor doğru düzgün kalp atışini dinletemedi 11+0 olduk bugün ama kalp atışında falan sıkıntı yok hareketli o yüzden diyor bu durum normal mi ?
[silindi] mavisinprensesi20 evet 11.haftada küçük olduğu için takla atıp duruyordu bizimki de 2 sn anca dinletebiliyordu doktor.
QUEEN088 mavisinprensesi20 Hareketli çoçuk)bu çok iyi aktiv olması😊Kalp atışında sıkıntı yoksa korkmayın
Seymoshh mavisinprensesi20 aynı benimde öyleydiki hala çok hareketli 19 haftaşığım ama elini koyan rahat hissediyor hareketlerini karnımda derim oynuyor acaba benmi öyle hissediyorum diye eşimle video çektik remen zıplatıyor karnımı gerçi benim 4.gebelik mekanın hakkını veriyor galiba😂
[silindi] mavisinprensesi20 daha 15teyiz teyzesi dün kontrole gittik yine döndü durdu 2 sn dinletti yine artık ultrasona da sığmıyor 😁 şimdikiler folik asit çocuğu kesin doğumca da çok uğraştıracaklar bizi
mavisinprensesi20 [silindi] Allah şimdiden yardımcımız olsun 😂 sizde sağlıkla kucağınıza alın insAllah
mavisinprensesi20 Seymoshh maşallah 🥰 doğunca da bu kadar hiperaktif mi olucaklar acaba ,😂 cinsiyetinizi de öğrenmiş olmalisiniz siz
mavisinprensesi20 Sinemakty cinsiyetimiz henüz belli değil belki haftaya gittiğimiz de bir yorum alabiliriz doktorumuzdan 😃
Meliyyke mavisinprensesi20 doktorunuz ölçüm yapmakta zorlanıp bebişe atmış suçu gibi geldi bana 😂 benimki de 11. haftada çok hareketliydi ama kalp atışını da dinledik
mavisinprensesi20 Meliyyke bilmiyorum artk 😂ilk başlarda dinledik yine adam dinletti ama bozuk gibi geliyordu kıpır kıpır ya ondan dedi ölçtü yine de 😂
Neslihan37_ mavisinprensesi20 benim bitti bitecek 35 olucam hala canı isterse hareket ediyor günün çoğu vakti uyuyarak geçiyor ben ne zaman bir dinleneyim yatayım diyorum başlıyor sanki karnımı yirtacak gibi gerinip durmaya:)) senin için iyi birşey bu kadar hareketli olursa 20 li haftalardan sonra bir endisen olmaz dakka başı hareket kontrolü yapmak zorunda kalmazsın☺️☺️☺️
mavisinprensesi20 Neslihan37_ insAllah bakalım 😂 oysa benim yüzümden annem defalarca kez hastaneye gitmiş hareketim hiç yokmuş bir kere yönümü dönersem bu bebek kimse çekmiş ki 😂😂😂