Bende malesef aşarıda taşıyorum mecburen sezeryan olucam 36.haftayım son 1haftam 37.girdiğim gün alıcam dedi doktor riske sokmamak için ve bu plesanta aşarda olması sıkıntılı kanama riski ameliyatta fazlasıyla kan kaybediliyormuş hamilelik boyunca progestron fitil kullandm kanama lekenme olmasn diye çok şükür olmadı ama hiç bi zamanda yukarı çıkmadı böyleymiş kısmet nasip inşallah haftaya kavuşuyoruz ☺️☺️