Bebeğin önde gitmesi ya da normalden fazla fazla kilolu olması iyi bişey değil demişti bana doktorum benimki de en başlarda 10-15 gün haftasına göre önde gidiyordu bu sebepten bana iki kere şeker yüklemesi yaptırdı şekerin olabilir ondan büyüyordur çocuk diye.Bazı bebekler 4 kilo doğar ama onları küveze alırız bazısı 3 civarı doğar onu eve yollayabiliriz demişti.Yani sağlıklı bebek için tek belirleyici şey çok kilolu olması değil buna bakarsak.