Hilal-95 hulyadem-01 ay aman sakın kız o sekılde 3 takım olsa yeter inan bana 1 hafta snra değişiyor herşey🤣
hulyadem-01 Hilal-95 3 takım 0-1 mi alayım yani ya kusura bakma yeni anne olacağm için hiç bilgim yok 😏😅
Hilal-95 hulyadem-01 aynen öyle canm büyük olsun giydikelri bol olsun gelişim hareketleri acısında daha rahat olur benm bebeğim 7 aylık hrp 12 ay alıyorum mesela rahat olsun diye inan bana cabuk büyüyolar