nermin_123
Merhaba ben ilk kızımda doğum Azerbaycan da oldu normal yapdim dikişin bile olmadı hamd şükür olsun kızım 4kilo doğdu..bu ikinci hamileyim Türkiye’de ilk doğumum olucak .yabancı doktor hastane derken başlarda korkum vardı .ama bu korku bile benim normal doğum yapmama karşı olmadı .fikrim değişmedi.37+5,haftadayiz İnşallah hep namaz kılarken dua ediyorum rabim iyi insanlarla karşılaşdirsın deye..sezeryan. Çok karşıyım ağrıya doze bilienki aneliyi de ne kadar güzel bir şey olduğunu hiss edicem zorlukda kolaylıkla Rabbime bağlı o herşeyin hayırlısını bütün ane adaylarina nasib etsin inşallah..bütün ane adayları sağ salim kuzularimizi kucağıniza almayı nasip etsin inşallah amin